Wakey wakey.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Wakey wakey.

Message  Bold_Marauder le Mar 30 Nov - 20:26

Rise and shine, people, new poster here.

So, I love comics, especially Marvel comics. I love France, even though my country has this stupid aversion to you guys, I think that's just stereotyping. After all, you guys gave us Leon and, as a result, Jean Reno, so how bad can you be, right? XD

Anyway, yeah, not really a French speaker, but, I'm using a translator, and for that reason, if I say something, that doesn't make sense, or something that insults any of you? Please, please let me know, and know that I most likely, did not mean it. I slowly read the rules, and I think I'll be able to follow them, so that's good.

So, yeah. Bonjour.

Translated/Traduit:

Élévation et éclat, les gens, nouvelle affiche ici.

Ainsi, j'aime des bandes dessinées, particulièrement bandes dessinées de Marvel. J'aime la France, quoique mon pays ait cette aversion stupide à vous des types, je pense that' ; s stéréotypant juste. Après tout, vous que des types nous a donné Leon et, en conséquence, Jean Reno, ainsi combien mauvais peut vous être, droit ? XD

Quoi qu'il en soit, ouais, pas vraiment un haut-parleur français, mais, I' ; m utilisant un traducteur, et pour cette raison, si je dis quelque chose, qui doesn' ; t se comprennent, ou quelque chose qui insultent n'importe lequel de vous ? Svp, faites-le moi savoir, et sachez qu'I très probablement, ne l'a pas signifié. Je lis lentement les règles, et je pense I' ; le ll puisse les suivre, de sorte que ' ; s bon.

Ainsi, ouais. Bonjour.

Bold_Marauder

Masculin Date d'inscription : 30/11/2010

Revenir en haut Aller en bas

Re: Wakey wakey.

Message  Belziane le Mar 30 Nov - 22:28

Welcome

Belziane

Masculin Date d'inscription : 13/05/2009

Message  Bold_Marauder le Mar 30 Nov - 22:32

Hmm, I'm not familiar with that French word, 'welcome'...Razz

Just kidding.

Thank you.

Translated/Traduit:

Hmm, je ne suis pas au courant de ce mot français, ' ; welcome' ; …Razz

Juste badinant.

Merci.

Bold_Marauder

Message  Belziane le Mer 1 Déc - 0:34

Bold_Marauder a écrit:Hmm, I'm not familiar with that French word, 'welcome'...Razz

Just kidding.

Thank you.

Translated/Traduit:

Hmm, je ne suis pas au courant de ce mot français, ' ; welcome' ; …Razz

Juste badinant.

Merci.

Ich kann Deutsch sprechen, ob du willst
I can speak German, if you want.
Je peux parler Allemand si tu veux. ^^

If Mister B come here, he like it. He is american and love his country. Personnaly, i'm not a big fan of this country, but i Like DC and Marvel.
I am not a good english speaker, but i can write in english (with many faults) if you want.

Belziane

Message  Bold_Marauder le Mer 1 Déc - 0:57

Belziane a écrit:I am not a good english speaker, but i can write in english (with many faults) if you want.

Oh, I would feel awkward about that. This being a French message board, I would rather be the one to "make that effort", and besides, I have always wanted to learn French. This could be that opportunity!

Translated/Traduit:

Ah, je me sentirais maladroit à ce sujet. Cet être un panneau de message français, je serais plutôt celui au " ; faites cet effort" ; , et en outre, j'ai ai toujours voulu apprendre le français. Ceci a pu être cette occasion !

Belziane a écrit:If Mister B come here, he like it. He is american and love his country. Personnaly, i'm not a big fan of this country, but i Like DC and Marvel.

I would love to visit France sometime, ha ha, when I have the money, that is...but, I heard that some locals can be rough on tourists, especially if they don't speak the language. Is that true?

Translated/Traduit:

J'aimerais visiter la France autrefois, ha ha, quand j'ai l'argent, qui est… mais, j'ai entendu que quelques gens du pays peuvent être rugueux sur des touristes, particulièrement s'ils ne parlent pas la langue. Est-ce que c'est vrai ?

Bold_Marauder

Message  Mister B le Mer 1 Déc - 1:30

Oh ! An American ! Yeah that's awesome !! cheers

Welcome here !!! yeah

Where do you come from Bold Marauder ? Very Happy

Mister B

Message  Bold_Marauder le Mer 1 Déc - 1:33

Actually, my friend, born in California, as I look at that proud flag of yours. I was actually born in Hollywood.

Bold_Marauder

Message  Mister B le Mer 1 Déc - 1:43

Bold_Marauder a écrit:Actually, my friend, born in California, as I look at that proud flag of yours. I was actually born in Hollywood.
Aaah California *nostalgic smiley*. I wish I were over there. California misses me.
I'm from San Francisco.

Mister B

Message  Bold_Marauder le Mer 1 Déc - 1:49

Ahh, San Fran. I was there once. Nice city.

Bold_Marauder

Message  Mister B le Mer 1 Déc - 1:54

Bold_Marauder a écrit:Ahh, San Fran. I was there once. Nice city.
I love it I love you

Mister B

Message  Belziane le Mer 1 Déc - 5:54

Bold_Marauder a écrit:
Belziane a écrit:I am not a good english speaker, but i can write in english (with many faults) if you want.

Oh, I would feel awkward about that. This being a French message board, I would rather be the one to "make that effort", and besides, I have always wanted to learn French. This could be that opportunity!

Translated/Traduit:

Ah, je me sentirais maladroit à ce sujet. Cet être un panneau de message français, je serais plutôt celui au " ; faites cet effort" ; , et en outre, j'ai ai toujours voulu apprendre le français. Ceci a pu être cette occasion !

Belziane a écrit:If Mister B come here, he like it. He is american and love his country. Personnaly, i'm not a big fan of this country, but i Like DC and Marvel.

I would love to visit France sometime, ha ha, when I have the money, that is...but, I heard that some locals can be rough on tourists, especially if they don't speak the language. Is that true?

Translated/Traduit:

J'aimerais visiter la France autrefois, ha ha, quand j'ai l'argent, qui est… mais, j'ai entendu que quelques gens du pays peuvent être rugueux sur des touristes, particulièrement s'ils ne parlent pas la langue. Est-ce que c'est vrai ?

En français alors sans faute pour le traducteur.
Je peux te dire que si c'est des touristes qui sont allé à Paris, c'est normal. Les parisiens sont malpoli, pressé et égoïste (désoler au parisiens du forum car vous êtes alors des exceptions).

Belziane

Message  Legion le Mer 1 Déc - 7:19

Les Parisiens sont des .... la province c'est mieux, mais non je déconne j'adore les Parisiens, leur air suffisant, leurs monuments,leurs musés, leur équipe de foot, leur Président de la République... là je m'égare. En tout cas Welcome !!!

Legion

Masculin Date d'inscription : 28/03/2010

Message  Mugiwara le Mer 1 Déc - 7:49

Bienvenue, Bob! Merci pour tes efforts!

Mugiwara
Modérateur

Masculin Date d'inscription : 05/04/2009

Message  Bold_Marauder le Mer 1 Déc - 14:39

Well, I'm honored to be smacked by Deadpool, Mugiwara. And thank you all for the welcome.

btw, by 'Team of Foot' you mean Football, right?

Translated/Traduit:

Bien, je suis honoré pour être claqué par Deadpool, Mugiwara. Et merci tout de la bienvenue.

par 'Équipe de Foot' vous voulez dire le football, droite ?

Bold_Marauder

Message  Mugiwara le Mer 1 Déc - 15:13

Damn... Je ne sais pas pourquoi j'ai lu "Bob Marauder" au lieu de "Bold Marauder"... Désolé.

Oui, équipe de foot= soccer team. Celle de Paris est réputée pour être une bande de losers... Enfin, je crois, je n'y connais rien en foot.

Mugiwara
Modérateur

Masculin Date d'inscription : 05/04/2009

Message  Bold_Marauder le Mer 1 Déc - 15:35

"Band of losers" is so harsh, yet oh so funny. bravo Well done, good sir.

And, it's fine, in fact, 'Bob the Marauder' is a good name. Wink

Translated/Traduit:

"Bande de losers" est si dur, pourtant oh si drôle. bravo Monsieur bien cuit et bon.

Et, c'est très bien, en fait, 'Bob le Marauder' est un bon nom. Wink

Bold_Marauder

Message  Sentrythemadman le Ven 3 Déc - 20:56

Welcome here

Sentrythemadman

Masculin Date d'inscription : 04/04/2009

Message  Contenu sponsorisé Aujourd'hui à 21:47